Játékok | Számítógépes játékok » Jagged Alliance 2 - Unfinished business végigjátszás

Alapadatok

Év, oldalszám:2006, 11 oldal

Nyelv:magyar

Letöltések száma:187

Feltöltve:2007. március 14.

Méret:108 KB

Intézmény:
-

Megjegyzés:

Csatolmány:-

Letöltés PDF-ben:Kérlek jelentkezz be!



Értékelések

Nincs még értékelés. Legyél Te az első!


Tartalmi kivonat

Jagged Alliance 2- Unfinished business Strategy guide Tartalom: 1. Kezdés 1.1 Mindent Arulcoért 1.2 Régi, vagy új 2. Zsoldosok 2.1 Aim & MERC 2.2 Új harcosok 3. A felszerelés 3.1 Fegyverbe! 3.2 Tölts újra! 4. Harcmodor 4.1 Nappal 4.2 Éjszaka 4.3 A föld alatt 5. Ésatöbbi 5.1 Küldetések 5.2 Tippek 1. Kezdés 1.1 Mindent Arulcoért Ha valaki úgy döntött, hogy neki még nem volt elég az JA2-ből, az ne habozzon. azonnal barrikádozza el magát a szobájában némi élelemmel és vágjon bele ebbe a kitűnő játékba. A beállítások közül egyetlen újdonsággal találkozhatunk: ez pedig az ún. Ironman opció Ha ezt a lehetőséget használjuk, aláírtuk a beutalónkat a legközelebbi zárt osztályú elmegyógyintézetbe. Sajna harc közben nem lehet menteni, ami még a játék elején (Novice fokozaton) nem is annyira zavaró, de a vége felé megjelenő elit katonák mellet már iszonyúan idegesítő. Ha valaki végigszenvedte a JA2-t Experienced fokozaton

és nehézségei akadtak, nyugodta induljon Novice nehézségi szinten (lesz elég kihívás). Itt van még a jó öreg Timed turns is vállalkozó szelleműeknek (mazohistáknak?). Az egyetlen opció, amit érdemes kipipálni az a Tons of guns Aki egész napos (éjszakás?) káromkodásra vágyik, nyugodtan induljon Expert fokozaton. majd megtanulja. Olyan pofátlanul csalnak, hogy minden második falat rakétával kell kirobbantanunk (az ajtónál üldögél 1-2 elit katona). 1.2 Régi, vagy új A program elején mindjárt eldönhetjük, hogy a régi JA2-es katonánkkal, vagy egy vadonatúj zsoldossal vágunk-e neki a kalandoknak. A két mód között sok különbség van: Régi mentés: A játék mellett van egy ún. Save converter, amellyel a r égi mentésünket (pontosabban a régi zsoldosunkat) áthozhatjuk. Nekem az a véleményem, hogy érdemes ezt választani. Inkább kínlódjuk végig a Jagged Alliance 2-őt expert fokozaton úgy, hogy az IMP-s emberünkből szuperment

faragunk! Válasszunk ki még néhány olcsóbb zsoldost (AIM vagy MERC), akiket jól kiképezünk (különös tekintettel a céllövésre és a tapasztalatra). Nem árt ha konyítanak az éjszakai kommandózáshoz és az automata fegyverekhez (erről majd később). Ha már úgy érezzük, hogy készen állunk (a kiválasztott zsoldosok legalább 90-el lőnek és a szintjük LEGALÁBB 7-8-9), akkor konvertáljuk át a mentést (nem kell végigvinni a játékot). Vadonatúj zsoldos: Megpróbálkozhatunk új zsoldos létrehozásával is. Szép dolog, hogy a képességeket már 90-es szintig húzhatjuk, de hiába a nagy előny, ha a rendelkezésre álló pontok száma ugyanannyi (magyarul egy bizonyos képességet csak egy másik képesség kárára emelhetünk). Szerencsére a generálásból kimaradt a személyiségteszt, szóval nem fordulhat elő, hogy kedvenc katonánk idegbeteg lesz. A speciális képzettségeket is szabadon beállíthatjuk A kezdő emberke szintje pedig 4-es lesz.

Véleményem szerint a zsoldosunk képességeit a következőképpen érdemes beállítani: Health: 80 Dexterity: 80 Agility: 75 Strength: 70 Wisdom: 85 Leadership: 35 Marksmanship: 90 Explosive: 0 Medical: 35 Mechanical: 0 Nem érdemes olyan képességre pontot adni, amelyiket sokáig kell gyakorolni (úgysem lesz hozzá kedvünk). Nem árt azonban gyógyítás, hiszen sebesülést aztán lehet szerezni bőven A különleges képzettségek között pedig érdemes kipipálni az automata fegyverek szakértelméről szólót (mivel a csaták, a játék vége felé elég szűkös terepen lesznek). 2. Zsoldosok 2.1 Aim & MERC A zsoldosok felfogadása is másként működik már. Nem kell kéthetente újból leszurkolni értük a csillagászati összegeket, hanem csak egyszer kifizetjük őket és addig maradnak, amíg ki nem rúgjuk őket (vagy meg nem halnak). A gázsijuk a JA2-es egyheti pénznél egy kicsit kevesebb Sajnos nem lesznek bányák szóval a p énzt fegyverek és

cuccok eladásából kell majd előteremtenünk. Érdemes az eredeti játékban kiképezni néhány MERC-es katonát (tudniillik nem csak az IMP-s karakter tartja meg a tulajdonságait, hanem a többiek is), mert itt azok fillérekért felfogadhatóak (Gasket pénze például 1200$). Szinte minden ember jobb fegyvert hoz magával, mint amilyen a JA2-ben volt neki. Igazából hiába adnak a MERC-es zsoldosok mellé mindenféle szemetet, az AIM kínálata sokkal jobb (meg drágább is). Az igazán nyerő csapat receptje a következő: Két profi lövész - MRK: 90+, LVL: 5+ Egy profi RAMBO - MRK: 85+, LVL 7+, Auto wp Egy profi robbantó - EXP: 80+, MRK: 80+ LVL: 5+ (ilyen lesz) Egy profi gránátos - MRK: 80+, STR: 80+ DEX: 85+, LVL: 5+ Egy jó IMP-s katona A RAMBO fickók alatt magas szintű, automata fegyvereket jól forgató zsoldosokat értek. A két lövész pedig inkább csak a nappali akciók során lehet hasznos. Aki éjszaka szeret vadászni, annak érdemesebb arra képzett

embereket választania (night ops vagy auto wp). Nekem például Cougar volt a jobb kezem (a bal kezemet a Scope-Lynx duó adta). Gránátosra azért lesz szükség, mert az ellenség szeret három vagy akár négyfős csapatokba verődni (főleg a föld alatt). Elég két stun gránát és elalszanak két körre. Ezen kívül én még nagyon sokat használtam a break lightokat (és idegeskedtem, amikor félre dobálták) 2.1 Új harcosok MERC: Gaston Cavalier: Egy francia kommandós, aki az éjszakai hadműveletekben jártas. Jól céloz és ügyes sőt még egy éjjellátó szemüveget is kap. Nem is annyira drága (11500$) és még a szintje is egész jó (6), de nekem valahogy nem sikerült megszoknom a kiejtését. Ennek ellenére megéri * Night ops, Rooftop sniping Lt. "Stogie" Horge: Tipikus "tank" fickó Erős, sok élete van és még célozni is tud A szereléshez is ért szóval majdnem univerzális. Engem csak az ára zavart (14000$), bár még így is

az olcsó katonák közé tartozik. * Heavy weapons /expert/ Civilek: Manuel: A Jagged Alliance 2-ből megismert Fatima férje-ura, Pacos apja (tök mint egy szappanoperában); tehát vérbeli lázadó. Nem egy szuper lövész de ingyen van szóval ez nem gond. Jó kiegészítés lehet, ha expert nehézségi szinten nincs meg a teljes csapat Megtalálni két helyen (H10,I9) lehet attól függően, hogy melyik irányból közelítjük meg a várost. * Stealthy /expert/ John Kulba: CSAK akkor találhatunk rá, ha egy JA2-es mentést alakítunk át. Igen, ő volt az a vénember, akit annak idején Chitzena városából Drassen repterére menekítettünk. Ismét pórul járt a repülővel, de most ebből nem lett akkora baj. Nem tudom, hogy az alapjáték óta miféle képzésen vett részt, de az akkori pocakos öregemberből profi orvlövész lett (MRK: 95). Ezen kívül kitűnően szerel (MECH: 88) és tökéletesen kezeli az automata fegyvereket is. Varrez első szektorában (I10)

lehet felbérelni. * Auto weapons /expert/ Tex Colburn: CSAK akkor áll rendelkezésünkre, ha új IMP-s embert hozunk létre. Egy keleti western-sztár (ez volt ám a beszólás), aki éppen turnén van a fejlődő (vagyis szegény) országokban. Ő is ingyen a csapat tagja lesz Nem igazán bírja a szűk helyeket, ezért a játék vége felé csak 22 akciópontja lesz. Nagyon benne van a katonásdiban szóval még terepszínűre is festi magát. * Ambidextrous, Camouflage Col. Frederick Biggins: Őfelsége hű szolgája már tízéves kora óta Ő volna az az ember, akire a "profi robbantó" címet aggattam. Megfelelő a tapasztalati szintje (7) és a robbantási szakértelme (92) is. Sajnos a cél lövése nem tökéletes és elég komoly pénz le kell érte tenni (3500$), de érdemes lesz (már csak azért is, mert a f egyver, ami nála van, többe kerül). Ha belekötünk felrobbantja a letelepített bombáit. Kiválóan alkalmas az X-ray detector összeállítására *

Night ops, Electronics 3. A felszerelések 3.1 Fegyverbe! Sajnálatos módon csak a fegyverek közé érkeztek új dolgok, tehát azonnal ezekkel kezdem. Véleményem szerint ebben a játékban a lőtáv már nem jelent annyira nagy problémát, mint a JA2-ben. Annyira sok barrel extender-t lehet találni, hogy jut bőven minden fegyverre Igazából csak a legelső szektorokban lehet ebből gond. Amennyiben éjszakai kommandókat szervezünk, a gyorsaság és a sebzés legyenek a legfőbb szempontok (ne törődjünk a hatótávolsággal). Kések: Akármilyen jók is, én még mindig a "feszítővassal fejre" taktikát javasolom. Aki meg tud szúrni egy ellenséges katonát a nyakán, az fejbe is tudja vágni. MERC umbrella: Ha felbérelünk egy zsoldost a MERC oldaláról, akkor egy ilyen esernyőt kapunk ajándékba. Gyakorlatilag egy késnek felel meg Sam Garver combat knife: Egy igen jó kés. Gyorsan lehet vele vágni és viszonylag nagyot sebez. Ezt is a felbérelt

zsoldosok mellé adják Elméletileg a MERC zsoldosok kései jobbak, mint az AIM-osoké. Pisztolyok: Leginkább kényszerből fogjuk csak használni őket, mert a sebzésük és a hatótávolságuk sem állja meg a helyét. Calico M950 (9mm): Szép nagy pisztoly. Méretéhez képest azonban nagyon kicsit sebez, ezért bátran ráaggathatjuk a "leghaszontalanabb új lőfegyver" címet. 9mm-es lőszert használ, tehát elég gyors, de az invetory-ban egy nagy helyet foglal (ehhez képest a Beretta 92F, amire a legjobban hasonlít, csak egy kicsi helyet kér magának). Six-shooter (357): Tex hatlövetű pisztolyai csak a tulajjal együtt elérhetőek. 357-es töltényt eszik tehát egész csinosat sebez. A lőtávja is jó (mármint pisztolyhoz képest), de egy kicsit lassú Automag III (7.62 NATO 5): Igen nagyot sebez, de baromi lassan Érdemesebb inkább puskát használni. Talán egy elit "kétkezes" zsoldosunk hasznát venné, de akkor már inkább használjunk

P90-est. Géppisztolyok (SMG): Az új géppisztolyok nagyon ászok lettek. Mindegyik gyorsan belopta a szívembe magát. Calico M-960A (9mm): Imádnivaló, ha a játék elején megtaláljuk (a végén már nem sokat ér). Gyors, könnyű, nagy a tára (50), és 9mm-es lövedék kell bele (ebből igen sok van). Micro UZI (9mm): Egy UZI, ez azt hiszem mindent elmondott róla. Habár egy kicsit rövid a lőtávolsága, nagyon jó kis flinta. Gyors, könnyű, kicsi és ami a legjobb benne: egy sorozatban 6 töltény lő ki. Egyetlen igazi hátránya, hogy nem lehet rá lézert rakni FN P90 (5,7mm): Egy Belga szépség. Elég furcsán néz ki, de ez ne zavarjon meg senkit - még a puskák között is megállja a helyét. A hatótávolsága megfelel (de ha rövid lenne, lehet rá extendert rakni), sőt ennek is 50-es a tára (de nem ám 9mm-esből, hanem 5.7mm-esből) Legalább akkorát sebez, mint egy 5.56mm-es puska, de könnyebb és ami a legjobb: akár kettőt is foghatunk egyszerre (és

még lézert is lehet rá tenni). Az egyik kedvenc fegyverem lett, bár csak a játék vége felé jön be. Sörétesek (shotgun): Közelről két lövés a lábra és az emberke két körig nem kel fel (bár ha kettőt a fejre lövünk, akkor meg soha többet nem kel fel). CAWS: Már a J A2-ben is benne volt, de ott még az ellenség nem nagyon használta. Na itt ez megváltozott. A föld alatt minden kanyarban ül egy katona ilyennel a kezében Különlegessége, hogy lehet vele sorozatot lőni, amivel azonnal le lehet teríteni még egy elit katonát is. Hand mortar: Igaz, hogy csak három lövedék van hozzá, de azért csak leírom, hogy mire jó: semmire! El lehet cserélni egy fél Barett-re. Karabélyok (Assault rifles): A leggyakrabban használt csúzlik. Közepes hatótávolság és sebzés; gyors tüzelés jellemzi őket. A silencer és a duckbill kivételével bármit rájuk lehet rakni Calico M900 (9mm): Elég kellemes darab, ha a kalandok kezdetén szert tudunk tenni rá.

9mmes lövedékeket lő el jó messzire, igen gyorsan Az egyik nagy hátránya a kaliberből származik: kicsit sebez. A másik nagyon nagy hátránya, hogy nem lehet vele sorozatot lőni Enfield L85A1 (5.56mm): Tulajdonságaiban legjobban a G41-esre hasonlít Nagyon hasznos fegyver és viszonylag hamar meg lehet találni. 556-os lőszert eszik, vagyis nem lesz hiány Egy jó fegyver. T.AR 21 (556mm): Az automata fegyverek kedvelőinek az álma vált valóra ebben a puskában Akit zavart, hogy a FA-MAS nehéz és rövid a lőtávolsága, az most fellélegezhet: ez az a flinta, amire vágyakozott. Kár, hogy itt már nem ér olyan sokat H&k G11 (4.7mm): Ez is benne volt a JA2-ben, de csak egy példányban Most akár több emberünk is használhat ilyet. Rendesen felturbózva (laser scope, sniper scope, rod&spring, bipod) a legjobb automata fegyverré válhat. Ráadásul a JA2-höz képest még a hatótávolságát is megnövelték (tehát nincs szükség extenderre).

Lövészpuskák (sniper rifles): Az eredeti játékban nagyon gyengék voltak a m esterlövészek fegyverei, ezért ott szinte senki sem használta őket. Most viszont megérkezett a vérfrissítés és mindent visz. Ezek lettek a legjobb fegyverek (a G11 és a P90 után) VAL Silent (9mm heavy): Egy hangtompítós mesterlövészpuska az oroszoktól. Megfelelő kezekben (MRK 90+) sok fejet szellőztethet ki. Mivel nincs hangja, kitűnő fegyver a lopakodást kedvelők számára. Kár, hogy a sebzése a fináléra már semmit sem ér H&K PSG1 (7.62mm NATO): Ezt a fegyvert egyszerűen nem értem A számok szerint igen nagyot kellene sebeznie - nekem azonban sehogy (még fejre) sem akart jobb lenni, mint egy FNFAL. Nagyon messzire elvisz, de túl nehéz Én soha nem használtam Barett M82A2 (.50mag): A MESTERLÖVÉSZPUSKA!!! Hihetetlen Amikor először láttam meg, azt hittem, hogy vicc, hogy ilyen nincs. Aztán rá kellett jönnöm, hogy mégis van Képzeljük el a Rocket Rifle

legerősebb változatát úgy, hogy lehet rá távcsövet, lézert, és kitámasztót szerelni. Mindennek tetejébe eszméletlen hatótávolsága van Ha ezt a f egyvert gyakran használjuk, akkor szokjunk hozzá a darabokra szakadó (szétloccsanó) fejek látványához. Egy megfelelő ember kezében (MRK: 95+) szinte bármilyen célpontot egyetlen lövésből leteríthetünk. Ha valaki nappal szeretne akciózni, mindenképpen szerezze meg Mindezen pozitívumok ellenére van egy kis gond vele: 1. a lövedék, amit kilő olyan, mint a lila tehén :biztos van valahol, de én még nem sokat láttam (talán két helyen lehet találni). 2. rendesen felszerelve (ezt már a G11-nél említettem) több, mint 33(!) kilót nyom, ami bizony iszonyatos megterhelés. És mivel a lövészek nem tartoznak a legizmosabb emberkék közé sajnos semmi mást nem tudnak majd cipelni. Igazából örülhetünk, ha egy Micro UZI elfér még a zsebükben. 3.2 Tölts újra! Vagyis az új lövedékek. Még

mielőtt bármit írnék meg kell jegyeznem, hogy a HP (hollow point, kék) lövedékeket legyilkolták. Esetleg Novice fokozaton az első két pályán használhatóak (esetleg). Mindig AP (Armor piercing, piros) töltényt használjunk Tigrisekkel csak egyszer fogunk találkozni, szörnyek meg nincsenek. 50 round: Olyan tár, amelyben 50 töltény van. 9mm: Ezt a lövedéktípust a Calico-családba tartozó fegyverek eszegetik. Nem sebeznek túl nagyot. 5.7mm: Az FN-P90 használja Egész jól sebez 4.7mm: A H&K G11 fogyaszt ilyen töltényt Kb akkorát üt, mint az 57mm CAWS mag: A kedvenc "automata-sörétvetőnk" eledele két típusban. CAWS mag: Szép nagy töltények. Majdnem ugyanekkora lyukakat hagynának maguk után, ha nem lenne az összes ellenség tökig felpáncélozva. CAWS mag buckshot: Sörét minden mennyiségben. Egy sorozat ebből és még az ördög is elájul. Egyéb: A lövészpuskák töltényei és a 40mm flare. 9mm heavy: A VAL Silent puska

táplálékja. Kb egy 556-os találatnak felel meg minden pofon, amit ez ad. .50 magazine: A Barett-be, majd utána az ellenség fejébe való 40mm flare: A break light 40mm-es változata - haszontalan. 4. Harcmodor 4.1 Nappal A nappali bevetésekről az a véleményem, hogy feleslegesen megnehezítik a játékot. Nyílt terepen akár hat ellenséges katonával is szembe kell néznünk egyszerre. Nem is beszélve arról, hogy ilyenkor a fegyverek lőtávolságát is figyelni kell. Ha valaki mégis úgy dönt, hogy nappal támad a következőket tudom tanácsolni: - Legyen meg a két mesterlövész (távcsövet a puskájukra) - Használjunk ki minden fedezéket (már az is nagy előny, ha az ellenség csak egy tuskón keresztül tud eltalálni, mert nem fog olyan pofátlanul nagyot sebezni), mert azok a szemetek csak ritkán hibáznak. A fedezék keresésében a DEL gomb lenyomása sokat segíthet (a zöld a jó, ha ezt le kell írnom). - Az F gomb segítségével megvizsgálhatjuk a

lőtávolságot, ami nagyon hasznos lehet, ha még nincsenek lövészpuskáink. - A Barett puskára szereljünk "gyorsítót" (rod&spring) és adjuk egy olyan lövészünknek, akinek éppenhogy csak megvan a 24-25 akciópontja. - Ne használjuk az M24-est és a Dragunov-ot. - Érdemesebb hasonfekve lövöldözni (bipod), mert így sokkal pontosabb. 4.2 Éjszaka Akárcsak nappal, itt is nagyon sokat számít a tapasztalat (legalább 7). Egy tapasztalt zsoldos messzebb ellát és ez éjszaka nagyon sokat ér. Én sajnos csak egyetlen UV szemüveget találtam, szóval nem volt könnyű dolgom (bezzeg az elit katonáknak volt, de sohasem hagyták el). Az éjszakai kommandózásokban az a legkönnyebb, hogy nem kell odafigyelni a fegyverek hatótávolságára (amelyik elvisz 200 méterre, az már jó). Kizárólag a gyorsaságuk és a sebzésük számít. Éppen ebből kifolyólag most már nyugodtan használhatjuk a CAWS nevű gyönyört A sötétben lopakodó emberek

legjobb, ha betartják a következőket: - MINDIG legyen nálunk néhány break light. Sohasem lehet tudni, hogy hol bújkál egy magas szintű elit őr. - Addig ne menjünk tovább a fegyverboltból, amíg nincs legalább 3 emberünknek lézerje (nagyon sokat segít a sorozatlövésben). - Csak real time módban mozogjunk. Nem túl szerencsés eset, ha éppen csak 10-12 akciópontunk marad a lövésre (még akkor sem, ha ennyiből le tudjuk szedni a gazfickót). - Érdemes zöldre festeni az embereinket (camo kit lesz bőven), mert így nehezen veszik őket észre (ez sajnos igaz az ellenségre is). - Hiába van valamelyik zsoldosunkon UV szemüveg, ha ő és az ellenség között egy-két fa van (nem fogja észrevenni). - Amennyiben egy gazfickó befészkelte magát néhány tuskó közé, próbáljuk meg másik irányból megközelíteni (olyan irányból, ahol sem tuskó, sem pedig magas fű nincs). Ha ez sem működik, próbálkozhatunk break light odahajításával. Ha még így

sem sikerül, akkor jöhet a gránát, vagy a law (robbantsuk szét a férget, vagy a tuskókat). - SOHA ne küldjünk el egyedül egy zsoldost. Még akkor sem, ha egy sérült katonát üldöz Legalább kettes csoportokban vonuljanak, mert az ellenség szeret csapatostul támadni. - Ha el akarjuk kerülni a sötétségből (semmiből) érkező gránátokat, le kell szednünk az összes, minket látó ellenséget. Ők sem tudnak vaktában dobálózni Le kell lőnünk a szemüket 4.3 A föld alatt Az utolsó néhány (sok) pálya föld alatti bunkerekben, folyosókon van. Figyelembe kell tehát venni a klausztro-fóbiás embereket (Tex, Vicky). Nem szerencsés, ha ők is a hódító csapat tagjai, mert nem lesz meg a maximális akciópontjuk. Ezek a legnehezebb pályák, mert itt má r szinte csak elit katonák vannak. Nagyon magas tapasztalattal rendelkeznek, ami igencsak idegesítő (a tízes szintű emberemet szopatták). Az utolsó szektor nem is olyan nehéz, mint az előtte

lévők (K15, L15). Ezekhez a területekhez is van néhány tanácsom: - Jó, ha megspóroltunk idáig néhány robbanószert (tnt, law, stb.), mert lesznek ajtók, amik mögött négy, vagy akár öt elit katona is ül. - Olyan közel lesznek a célpontok, hogy pontosítás nélkül is könnyen el lehet őket találni (ha van lézer és távcső, akkor még fejbe is). - Itt lesz igazán kellemes fegyver a P90, a CAWS, no meg a Micro UZI. - A sok sorozatlövéstől hamar tönkremennek a fegyverek, szóval minden szektor elfoglalása után javítsunk. - Használjunk gáz- és füstgránátokat, hiszen így nem látnak minket a rosszfiúk. 5. Ésatöbbi 5.1 Küldetések A laptop: Az idióta pilóta nem tudja, hogy hova kell ülnie, így tönkrevágja a számítógépünket. Elveszítjük a kapcsolatot a világgal. Új alkatrészt csak Varrez első szektorában (I10) lakó boltostól (Betty) lehet venni. Bloodcats: Nem egészen értem, hogy ezek mit keresnek itt, de ha már vannak,

nyírjuk ki őket. Betty raktárában vertek tanyát és nem engedik őt oda. Ha kipucoljuk, a boltban több cikk közül válogathatunk. Én azt mondom, hogy robbantsuk ki az épület oldalát és a kerítés másik felén várjuk a cicusokat (bruhaha). Hand mortar: Raul kér meg, hogy szerezzük meg neki ezt az antik puskát. Egy lepusztult ház tyúkóljában lehet megtalálni (H11). Cserébe féláron adja el nekünk a Barett mesterlövészpuskát Biggins: Az elhagyott bánya felett őrködik és nem enged minket tovább. Vagy lepuffantjuk (mint egy kutyát), vagy megpróbáljuk felbérelni egy karizmatikus zsoldossal (LDR: 50+). Solid door: Egy igencsak izmos ajtó (K15), amit nem lehet csak úgy felrobbantani. Az emeleten (mondjuk igazából az a földszint) találjuk hozzá a kapcsolót. Launch instructions: Ezt a papírt Morris halála után lehet összeszedni. Adjuk oda az egyik emberünknek (Tex-nek, Manuel-nek, John-nak, az IMP-s karakternek, vagy Biggins-nek), aki a többit

már elvégzi. 5.2 Tippek - Nagyon fontos, hogy a mesterlöveszeink is vigyenek magukkal egy kicsi géppisztolyt (a játék elején Glock 18, később Micro UZI, vagy P90), hátha valaki a közelükbe jut. - Szedjünk össze minden regen booster-t mert ezek gyorsan meggyógyítják az embereinket. - Legalább három emberünknél legyen elsősegély csomag (egyiknél pedig mentős láda), szükség lesz rá. - A játék kezdésekor vegyünk fel minden kívánt zsoldost, mert Varrez városáig nem bérelhetünk fel újakat. - John nem kedveli az oroszokat. Ha van a csapatban, akkor tartsuk távol tőle, mert lelép - John kivételével nem kell foglalkoznunk azzal, hogyha két ember utálja egymást, mert nem fognak lelécelni. - Áldott legyen annak az embernek a neve, aki úgy döntött, hogy az éjjellátó szemüveg mellé ezentúl gázmaszkot is húzhatunk! - Sajnos az internetről már nem rendelhetünk fegyvert, ezért az összes csúzlit Raul boltjában kell megvennünk.

Szerencsére azonban kb négyszer akkora kínálata van, mint annakidején Tony-nak volt. - Az utolsó pályán (L15 sublevel:3) van egy kis meglepetés (mustár gáz), szóval legyen mindenkinek gázálarca. - Ugyanitt van egy trükkös átjáró: ha bemegy egy katonánk, az ajtó a háta mögött rögtön becsukódik (az előtte lévő meg kinyitódik). Az átjáró túlsó felén pedig elit katonák várják a kirándulókat. Minden emberünkkel újból ki kell nyitnunk az ajtót - Miellőtt belépnénk Morris irodájába, állísuk (guggoltassuk) oda minden emberünket az ajtó elé és győződjünk meg róla, hogy van rajtuk gázálarc (a sok katona láttán Morris nem a p uskáját, hanem a gránátját fogja használni). - Az egyik szektorban (K15 sublevel:2) szépen meg kell kerülnünk a gazemberek fedezékeit, miközben ők sunyi módon lövöldöznek ránk. A legnagyobb szemétség az, hogy amerre mi járkálunk, arra kigyúlnak a fények, míg ahol ők vannak, ott sötét

van. Szerintem ez az egyik legnehezebb szektor. - Ha valaki mégis Ironman módban játszik, azt tudom tanácsolni, hogy mentsen közvetlenül a csaták előtt és után (ha már közben nem lehet). Ebben a módban csak az a lényeg, hogy egy emberünk se haljon meg, vagy ne kapjon kritikus találatot (hit in the * and losses points of ). És akkor most jöjjön a rizsa: Köszönet nekik: Sir-tech, Interplay - hogy elkészítették Killer - Hogy eljuttatta hozzám Ha valami mégsem lenne világos, küldjetek egy E-mailt ide: re con@freemail.hu Kálmán "RECON" Imre